27 Mart 2012 Salı

Tuz Zararlımıdır ? Yoksa Yararlı mı ?

Bu konuda Prof 'lar , uzmanlar, diyetisyenler, araştırmacılar yada ne bileyim bilim adamlarının hepsinin bir fikri var. Genelde de hatta yüzde yüz e yakını aynı fikirde TUZ sağlığa zararlıdır. Valla ne diyim ben tuzsuz bir hayatı düşünemiyorum. Tuz benim için çok önemli. Daha yemeğe oturmadan önce tuzu sofraya koyarım. Yemeğin tadına bakmadan tuzu dökerim. Hal böyle olunca tuz zararlıdır diyenlere uyuz oluyorum :). Heleki dün gazetede bir haber okudum. Başlık şöyle 1 GR AZI BİLE LEHİNİZE. Neymiş efendim günlük bir gr az tuz tüketimi şu hastalığı yüzde bilmem kaç, bu hastalığı yüzde bilmem azaltıyormuş. Kardeşim o kadar çok hastalık yazmışlar ki sanırsın insanlık Tuz dan yok olacak. Ben yerim valla. Hiç bir haber hiç bir doktor bana tuzu engelletemez. Sağlıcakla kalın.

1 yorum:

  1. Tuzlu yarak sevenler ve tuzsuz sevenler diye iki ayrılır :)

    Siz hangi gruptasınız.

    YanıtlaSil