14 Mart 2012 Çarşamba

Çılgın Derbi Biletleri. Fenerbahçe-6alatasaray Biletleri Karaborsada



Bu gün sabah sabah çılgın bir koşuşturma yaşadım. Hafta sonu oynanacak Fenerbahçe-6alatasaray maçına ne yapıp edip mutlaka bilet bulmalıydım. Bütün uğraşlarım boşa çıktı. Biletix rezaleti yaşadık. Bir çok arkadaşım benim gibi pc başında bilet almaya uğraştı. Ama benim tanıdığım hiç kimse alamadı. Yıllardır Tribünlerin içinde olan biri olarak biliyorumki biletlerin çoğu karaborsaya gitti. Zaten daha biletler satışa çıkmadan karaborsa ilanları ilan sitelerinde boy gösterdi. 66 TL lik bilet 200 TL den satılıyor. Son dakika bu rakkam ne olur hayal bile edemiyorum. Asıl kafama takılan
biletler ilk önce kongre üyelerine satışa çıktı. Nasıl oluyorda bu biletler şimdi karaborsada. Sanırım kongre üyeleri içinde karaborsa yapanlar yada yaptıranlar var. Neyse benim için ilk saatlerde hüsran olan bir durum ilerleyen saattlerde aldığım bir haber ile mutluluğa dönüştü. İş yerinden bir Doktor arkadaşım bana iki bilet ayarlamış. Artıkdört gözle maç gününü bekliyorum. E bu kadar yazmışken maç için tahminimide yazayım. Fenerbahçe 3 - 6alatasaray 1

1 yorum: